schnygg

Timbuk studsar på ord just nu. Från min dator.
Jag köpte skor på rea idag fastän jag inte har någon inkomst. Jag höjde H&M-bossarnas fallskärmar något.
Han säger att jag inte ska bry mig om ifall jag inte har det senaste men, Jason, somliga av oss går i trasiga skor. Fastän det är 2011 och alla säger att jag måste förverkliga mig själv. Reinvent, tror jag att det heter.
Jag är rädd för att jag snart inte kan förverkliga drömmen om en liter yoghurt. Socialtjänsten säger att jag inte är fattig nog och A-kassan sa att jag tjänat för lite pengar.
Ändå fortsätter Lady Gaga skrika på mig att peruker och solglasögon är det enda som räknas.
Jag är ...  ekonomiskt förvirrad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0