fruitloops

Det finns bara fyra färger i min garderob, spektrat har inte utvecklats mer än så på exakt 21,5 år, så man kan tycka att det borde vara lätt för mig att anta skepnad på morgonen.
Jag skjuter alltid upp sådant till tjugo minuter innan avgång och sedan präglas hela dagen av en lapp som kliar i nacken.
Om du drar igång den där trummaskinen så har vi något att gå efter, och håll inte i mig när jag dansar. Du kan få en hand i ögat eller missa bussen. Jag har ingen riktig plats att vara fri på längre.
De renoverar och gör bostadsrätt av allt jag tycker om.

Jag skulle gärna stanna och prata med vem som helst, men som vanligt så spelar de en melodi för mycket för att jag ska kunna komma ihåg mitt modersmål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0