021

Jag önskar att det fanns ett forum för mina nojor så att jag slapp ge uttryck för dem genom att hälla ut maten i diskhon. Jag ser tvålbubblor på allt jag ska äta. Vill inte förgiftas eller tappa smaksinne.
Sätter på musik, byter ut egna tankar mot andras och förstår precis deras synsätt men kan inte få ner mina. Man kan rulla vidare i samma smutsiga lakan i flera veckor innan man känner stanken av ensamhet. Det spelar ingen roll hur många du släpar hem under influenser av gifter du så frivilligt sväljer,
det är fortfarande bara din tandborste i den där muggen. Min mjölk var sur så jag hällde ut den och tänkte på alla näringsämnen jag gick miste om. Byt ut ordet 'mjölk' mot galla och 'näringsämnen' mot kärlekar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0