karat

Ibland (ofta, nästan jämt) hittar jag mig själv mitt uppe i tankar om att få säga ja till att alltid vara din.
Speciellt när dina händer går över min kropp och jag hör dig säga mjukt i mitt öra att jag är vacker och att du älskar mig. Speciellt när du spiller glass på min arm och på din tröja samtidigt. Speciellt när du tappar bort dina solglasögon fastän de ligger vid stereon. Speciellt när jag låter dig beställa min mat och jag får exakt det jag ville ha. Speciellt när du älskar mig så bra att jag ryser nu när jag tänker på det. Speciellt när du pratar i sömnen. Speciellt när du tar min hand när vi promenerar. Speciellt när du ser på mig med den där blicken som gör att jag vill ha dig på en gång.
Speciellt när du säger hur mycket du tycker om att kalla mig "älskling".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0