temptation

Jag har jobbat hela natten. Det är lika dimmigt utanför fönstret som i mitt huvud. Hästsvansen sitter kvar där jag lämnade den igår. Jag vet att du ligger i din säng, 12 minuter med cykel bort. Jag kan föreställa mig hur du ser ut just nu. Med kuddar baxade bakom ryggen. Med ett glas mjölk på nattduksbordet.
Du är min.
Jag har inte ens hållit din hand sen i onsdags. Ikväll möts vi, men jag kommer att gå hem själv.
Viktigt att sakna. Men, oh, it's the last time.

Jag vill bara beställa vinyler nu.
New Order – Temptation - 7" Edit

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Känslan av längtan till någon annan

2012-02-05 @ 11:19:17
URL: http://isobelskareng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0