king of the fall

Spenderade hela mitt halvvuxna liv med att leta efter respekt. I den form dom lär ut till starka tjejer som jag.
Starka tjejer som jag blir också krossade. Ibland.
Ibland närmar vi oss botten och asfalten som luktar så lockande.
Och när den är så nära kan jag lika gärna lägga mig. Vältra mig.
Jag vill längre ner, vill ner under.
Jag hör att någon bra och stadig är vad jag borde leta efter.Men jag vill längre ner, ner under.
 
Jag är aldrig rädd. Jag vet precis vad jag letar efter. Under, längst ner, längre ner. Någon som drar ner mer, förstör mig. Går jag från halvt okej till kärlek och respekt så hittar jag aldrig mig själv igen.
 
Jag är Laura Palmer. Jag behöver ill intentions. 
Jag behöver en riktigt dålig man och tillräckligt mycket kontanter för att kunna försvinna ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0